')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

بسیاری از افراد هنگام خرید اجاق گاز دچار سردرگمی می شوند. بنابراین، بدون دانستن مزایا و معایب هر دو، تصمیم گیری در مورد خرید یک آپارتمان یا یک اجاق گاز مجهز دشوار خواهد بود.نمی توان گفت کدام مزایا و ک

banner
جستجوگر پیشرفته




بسیاری از افراد هنگام خرید اجاق گاز دچار سردرگمی می شوند. بنابراین، بدون دانستن مزایا و معایب هر دو، تصمیم گیری در مورد خرید یک آپارتمان یا یک اجاق گاز مجهز دشوار خواهد بود.

نمی توان گفت کدام مزایا و کدام معایب بیشتر است، زیرا هر کدام عملکرد و ویژگی های خاص خود را دارند. شایان ذکر است که مدل های دیگری از اجاق گاز نیز وجود دارد، اما این دو مدل از محبوب ترین ها هستند.

هنگام خرید اجاق گاز باید بسیار مراقب باشید و زمان زیادی را صرف کنید، زیرا محصولی است که هر روز مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت خوب این دستگاه بسیار حائز اهمیت است و باید دارای امکانات مناسب و متناسب با نیاز شما باشد.

اگر در خرید اجاق گاز مبله یا اجاق گاز رومیزی دقت نمی کنید; ممکن است در آینده مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند.

برای دریافت اطلاعات کامل و کامل در مورد خدمات لوازم خانگی بوش، اجاق گاز یا اجاق گاز عرضه شده در ادامه مقاله با ما همراه باشید. مزایا و معایب هر کدام را به طور کامل و مفصل برای شما بررسی کرده ایم. امیدواریم در خرید اجاق گاز کمک زیادی کرده باشیم.

کدام اجاق گاز بگیریم؟

همانطور که اشاره کردیم مقایسه این دو مدل بسیار سخت و پیچیده است. هر کدام مزایا و معایبی دارند که ممکن است برخی از نیازهای شما را برآورده کند. مثلا اجاق گاز اجاق گاز اجاق گاز اجاق گاز اجاق گاز اجاق گازی زیباتر و مدرنتر است اما اجاق گاز توکار امکانات بهتری دارد. در این صورت کسانی که زیبایی اولویتشان است اجاق گاز را انتخاب می کنند.

به طور کلی، اگر قصد دارید به طور مداوم، روزانه و حرفه ای با اجاق گاز خود آشپزی کنید. شما باید اجاق گاز با فر و جوجه گردان را انتخاب کنید. با این نوع اجاق گاز می توانید انواع غذا یا دسر را تهیه کنید. اگر از اجاق گاز انتظاری جز داشتن شعله گاز ندارید. اجاق گاز بگیر خوب است بدانید که قیمت اجاق گازهای دکوراتیو نسبت به مدل های دیگر کمتر است.

در هنگام خرید بدانید که این دو مدل نه تنها از نظر زیبایی و کارایی با هم تفاوت دارند، بلکه از ویژگی های متنوعی نیز برخوردار هستند. این نوع اجاق گازها باید بر اساس فاکتورهای جامع تری بررسی شوند تا در نهایت یک انتخاب و خرید عالی داشته باشید. به استفاده از این دستگاه در طول روز فکر کنید. بنابراین، برای خرید آن باید از قبل درخواست کنید. نگران نباشید ما در ادامه این مقاله به تمامی ویژگی های این مدل پرداخته ایم.

نکات مهم قبل از خرید اجاق گاز

قبل از خرید هر نوع اجاق گاز باید به نکات زیر توجه کنید.

اندازه فر

همانطور که می دانید؛ اندازه اجاق گاز بسیار مهم است و تاثیر زیادی در تصمیم گیری خرید دارد. اندازه اجاق گاز باید متناسب با اندازه آشپزخانه و وسایل آن باشد. اگر اجاق گاز در محیطی با تعداد کم جمعیت و خانه کوچک استفاده می شود; بهترین انتخاب اجاق گاز است.

Art des Gaschards

انتخاب نوع اجاق گاز بسیار مهم است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

خوب است بدانید که 2 نوع اجاق گاز برای پخت و پز استفاده می شود، برقی یا گازی و نوع دوم پرکاربردتر است. اجاق گاز برقی مصرف برق زیادی دارد که به هیچ وجه به صرفه نخواهد بود.

ایمنی فر

در صورتی که اجاق گاز حفاظت و استانداردهای لازم را نداشته باشد می تواند صدمات جبران ناپذیری به بار آورد. در کل حتما از اجاق گاز با ترموکوپل استفاده کنید. همچنین وجود فندک روی اجاق گاز موثر و مفید است.

برای آموزش تمیز کردن اجاق گاز این مقاله را بخوانید.

معایب و مزایای اجاق گاز صفحه ای

برای شروع بهتر است به طور کلی بدانید که اجاق گازها از 2 تا 6 شعله دارند و به صورت مستطیل، دایره و نیم دایره اجرا می شوند. جنس آن معمولاً فولاد، شیشه نشکن و یا فولاد و شیشه است.

در نهایت باید مزایا و معایب آنها را به صورت جداگانه بررسی کرد تا تصویر واضح و کاملی از ویژگی های آنها به دست آید.

مزایای

وزن مناسب و در نتیجه سهولت حمل و نقل یکی از مزیت های منحصر به فرد اجاق گاز است.

گزینه بسیار مناسبی است تا فضای آشپزخانه شما با وجود اجاق گاز محدود یا محدود نشود. این مدل فضای آشپزخانه را نه تنها بزرگ، بلکه کوچک نمی کند.

جالب است بدانید که آیا می شکند. تعمیر آن بسیار آسان و راحت خواهد بود. با کمترین زمان و هزینه تعمیر می شود. طرح های متنوع، زیبا و بسیار ظریف یکی از ویژگی های اصلی آن است که دل همه را به خود جلب می کند.

کمبود

 سرویس اجاق گاز مبله بوش نداشتن فر در این مدل بزرگترین عیب یا مشکل آن است. اجاق گاز فر ندارد و فر باید جداگانه خریداری شود. آسیب پذیرتر بودن نسبت به یک اجاق گاز از دیگر معایب آن است.

مزایا و معایب اجاق گاز مبله

اجاق گاز مبله اغلب یک اجاق گاز با 4 یا 5 شعله است و فاصله صحیح بین شعله ها و تعداد آنها پخت و پز با این مدل را آسان می کند. آنها اغلب در سایزهای 50-60-90 با فر و جوجه گردان مناسب برای سرآشپزهای حرفه ای در بازار موجود هستند.

خوب است بدانید که این نوع می تواند یک یا چند فر داشته باشد. با اجاق گازی دو بشکه ای می توانید دو وعده غذا را همزمان تهیه کنید. تهیه چندین وعده غذایی به طور همزمان باعث مصرف انرژی و زمان کمتری می شود.

در نهایت مزایا و معایب این مدل گازی به شرح زیر است:

فواید

در صورت نیاز و دوست داشتن فر، غذای سرخ شده درست کنید. بهتر است یک اجاق گاز مبله تهیه کنید. توجه داشته باشید که اگر مستاجر هستید یا قصد نقل مکان دارید. می توانید اجاق گاز مبله را جابجا کنید اما بسیار سنگین است. این اجاق گاز برای خانواده های پرجمعیت و آشپزخانه های بزرگ بسیار مناسب است.

دشواری

این نوع فضای زیادی را اشغال می کند و بسیار سنگین است که حمل آن را دشوار می کند.

عدم تنوع در طرح و رنگ یکی دیگر از معایب اجاق گازهای نصب شده است. ظاهری بسیار ساده و اغلب کلاسیک دارد. در کل برای استفاده مداوم و پخت و پز سنگین و حرفه ای مناسب است.

اجاق گاز و لوازم خانگی را از نظر حرارت و برق مقایسه کنید

در اجاق گاز دربسته، حتی اگر همه شعله ها را روشن کنیم و از حرارت حداکثر استفاده کنیم. این کاهش در توزیع گاز نیست. صفحه روی اجاق گاز است، اگر همه شعله ها روشن باشند. راندمان حرارتی کاهش می یابد و کاهش انتشار گاز را تجربه می کنیم. بدون گاز پخت و پز تقریبا غیر ممکن است. در نتیجه یک اجاق گاز یکپارچه از نظر راندمان حرارتی بسیار بهتر از اجاق گاز اسلب عمل می کند.

دوام یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید اجاق گاز باید به آن توجه کنید.

اجاق گاز صفحه ای قدرت کمتری نسبت به اجاق گاز ثابت دارد. هنگام ایجاد یک مدل بصری، بیشتر به زیبایی و ظرافت توجه می شود تا قدرت آن. گاز نصب شده دارای استحکام بسیار مناسب و متناسبی است. علاوه بر این، از آنجایی که کوره های گاز صفحه ای حاوی شیشه هستند، استحکام آن بسیار کم است زیرا تنها با چند ضربه می تواند کاملاً بشکند.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 855


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [شنبه 08 مهر 1402 ] [ 9:34]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
پارفریز چیست؟ تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آهنگ وای از دل من میدونی قلبم بی تو میمیره تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
نکات مهم قبل از خرید ملحفه تاریخ : یکشنبه 05 فروردین 1403
از کنترل های Hunter برای برنامه ریزی مناسب آبیاری استفاده کنید. تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1402
همه چیز درباره بیماری پروستات و علائم آن تاریخ : چهارشنبه 09 اسفند 1402
ورژن آکوستیک آهنگ جدید نوان به نام «عجب بارونیه» تاریخ : جمعه 27 بهمن 1402
کپسول اسپرم سمناکس تاریخ : چهارشنبه 18 بهمن 1402
ساخت فروشگاه سخت افزار (صفر تا 100) تاریخ : پنجشنبه 05 بهمن 1402
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 75
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 63
باردید دیروز باردید دیروز : 228
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 63
بازدید ماه بازدید ماه : 1,298
بازدید سال بازدید سال : 22,372
بازدید کلی بازدید کلی : 57,786

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.140.185.147
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir